به وبلاگ علی شهریور خوش آمدید ...

# از قمار و قمار باز حذر کن ⛔️

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ب.ظ

روزی مردی قمارباز برای
تعیین مالیاتش احضاریه ای
از اداره ی مالیات دریافت کرد

فردای ان روز مرد قمار
باز به
آنجا رفت و کارمند
از او پرسید :این ثروت هنگفت
رو از کجا بدست اورده ای ؟
مرد گفت : من تمام این ثروت
را از
راه قمار بدست اوردم
کارمند گفت
محال است این همه
ثروت از راه قمار بدست آید

مرد قمارباز گفت : اگر مایل  باشید
در
یک نمایش کوچک به شما
نشان میدهم و ادامه داد من حاظرم
سر
1000 دلار با شما شرط ببندم
که چشم راست خود را با دندان
گاز
خواهم گرفت
کارمند گفت این
شدنی نیست
من شرط میبندم
مرد
بلافاصله چشم راست خود را
که
مصنوعی بود در اورد و گاز گرفت
کارمند دهانش از شگفتی
باز ماند و مرد قمار باز ادامه داد
حالا سر
2000 دلار حاضرم با شما
شرط ببندم که این بار
چشم چپ
خود را با دندان گاز بگیرم
کارمند
با خود گفت امکان ندارد
آن یکی چشمش هم مصنوعی باشد
چرا که روی چشمهایش
عینک  ندارد
و
با سرعت و بدون مشکل وارد
اتاق شده پس میتواند ببیند،
و شرط را
قبول کرد
و مرد این بار دندانهای مصنوعیش
  را در آورد و روی چشم چپش
گذاشت و
گاز گرفت
کارمند به خاطر این که 3000 دلار
باخته بود بسیار ناراحت و آشفته شد
مرد قمارباز گفت حالا می خواهم
سر
6000 دلار  با شما شرط ببندم
که
کار سختتری انجام دهم
من
انتهای راهرو لیوانی کوچک
قرار میدهم و خود این سوی میز
می ایستم و به درون لیوان تف میکنم
کارمند گفت :
این را دیگر محال
است بتوانی و قبول کرد
مرد پشت میز ایستاد و
به جای لیوان
روی میز کارمند تف کرد
کارمند با خوشحالی فریاد زد
میدانستم موفق نمی شوی
در این هنگام
وکیل اداره آن سوی
اتاق با دو دست
بر سر خود زد
کارمند پرسید اتفاقی افتاده است ؟
وکیل گفت صبح که می خواستم به
اینجا بیایم این مرد با من سر

80.000 دلار شرط بست
که
روی میز تو تف میکند و تو نه
تنها نارحت نمیشوی
بلکه از این کار خوشحالم
خواهی شد !!!